Besplatni newsletter

Svakodnevno biramo najzanimljivije za vas i šaljemo. Prijavite se!

//  TJEDNI JELOVNIK
Tri dana u tjednu za doručak pojedite voćnu salatu sa sjemenkama lana, sušenim datulama i suhim šljivama i popijte šalicu kavovine od cikorije i ječma. Četiri dana u tjednu za doručak uzmite zobene pahuljice i kukuruzne pahuljice s obranim mlijekom. Svaki dan jela začinite s tri žličice maslinova ulja.
Jutarnji i poslijepodnevni obrok neka bude neki probiotik (kefir, jogurt, acidofil).
  RUČAK VEČERA
 
PON
bakalar s krumpirom (150 g); zelena salata u koju je nariban sirovi korijen celera (150 g), sok od naranče
puretina na žaru posuta peršinom i češnjakom (100 g); kuhana cikorija (70 g), salata od cikle i mrkve, čaj od koprive
UTO
juha od piletine s rižom (150 g); salata od radiča u koju je nariban korijen svježeg celera (150 g); integralno pecivo; oligomineralna voda
varivo s lećom i mrkvom (100 g), tikvice na žaru (100 g); puding od čokolade (100 g); čaj od šipka
SRI
puretina na žaru (100 g); kuhane mahune s krumpirom (150 g); jabuka; čaša soka od brusnice
tri bjelanjka pečena uz maslinovo ulje na teflonskoj tavi; zelena salata s naribanim korijenom celera (100 g), raženi kruh (80 g); šnita ananasa, oligomineralna voda
ČET
salata od divlje rige; breskve; jabuke uz kuhani kus-kus i proso (200 g); kruh s lanenim i bučinim sjemenkama (80 g); banana prelivena umakom od meda i mljevenih badema
skuša na žaru posuta peršinom i češnjakom (150 g); kuhani krumpir (80 g); kuhana blitva (100 g); miješani kruh (80 g); kivi, čaj od mente
PET
kuhani poriluk gratiniran mrvicama kruha i zapečen u pećnici (150 g); zelena salata s naribanim korijenom celera (100 g), jagode; oligomineralna voda
inćuni u pećnici (100 g); lisnato povrće na pari (blitva, kopriva, cikorija) posuto peršinom i češnjakom (100 g); čaša soka od jabuke
SUB
juha od češnjaka (100 g); lungić na žaru (100 g); salata od kuhane cikle (70 g); grožđe; čaša bijelog vina
pečeni bukovače na grill-tavi (150 g) posute peršinom i češnjakom (100 g); salata od rige, kukuruzni kruh (80 g); čaj od lipe
NED
pečeni brancin (100 g), pečeni krumpir uz dodatak maslinovog ulja, posut peršinom i češnjakom (80 g), mladi luk i radič na salatu (100 g), kolač od jogurta; čaša bijelog vina
svježi kravlji sir (100 g); posna šunka od purećih prsa (50 g); matovilac (50); štrudla od jabuke, obrano mlijeko s medom od bagrema