nema mjerenja
Trave
niska
Pelin
niska
Crkvina
niska
Loboda
niska
Ambrozija
niska
Drveće
nema peludi
Trave
niska
Korovi
visoka
Drveće
nema peludi
Trave
niska
Korovi
visoka
nema mjerenja
nema mjerenja
Trave
niska
Loboda
niska
Koprive
visoka
Ambrozija
visoka
Čempresi
niska
Borovi
niska
Trputac
niska
Kiselica
niska
Crkvina
visoka
Ambrozija
visoka
Drveće
nema peludi
Trave
nema peludi
Korovi
visoka
Drveće
nema peludi
Trave
niska
Korovi
visoka
Drveće
nema peludi
Trave
niska
Korovi
visoka
Drveće
nema peludi
Trave
niska
Korovi
visoka
Drveće
nema peludi
Trave
niska
Korovi
niska
Drveće
nema peludi
Trave
niska
Korovi
visoka
Trave
niska
Pelin
niska
Koprive
umjerena
Ambrozija
visoka
Trave
niska
Crkvina
umjerena
Ambrozija
umjerena
Trave
niska
Koprive
visoka
Ambrozija
visoka
Loboda
niska
Trputac
niska
Besplatni newsletter

Svakodnevno biramo najzanimljivije za vas i šaljemo. Prijavite se!

//  TJEDNI JELOVNIK
Tri dana u tjednu za doručak pojedite voćnu salatu sa sjemenkama lana, sušenim datulama i suhim šljivama i popijte šalicu kavovine od cikorije i ječma. Četiri dana u tjednu za doručak uzmite zobene pahuljice i kukuruzne pahuljice s obranim mlijekom. Svaki dan jela začinite s tri žličice maslinova ulja.
Jutarnji i poslijepodnevni obrok neka bude neki probiotik (kefir, jogurt, acidofil).
  RUČAK VEČERA
 
PON
bakalar s krumpirom (150 g); zelena salata u koju je nariban sirovi korijen celera (150 g), sok od naranče
puretina na žaru posuta peršinom i češnjakom (100 g); kuhana cikorija (70 g), salata od cikle i mrkve, čaj od koprive
UTO
juha od piletine s rižom (150 g); salata od radiča u koju je nariban korijen svježeg celera (150 g); integralno pecivo; oligomineralna voda
varivo s lećom i mrkvom (100 g), tikvice na žaru (100 g); puding od čokolade (100 g); čaj od šipka
SRI
puretina na žaru (100 g); kuhane mahune s krumpirom (150 g); jabuka; čaša soka od brusnice
tri bjelanjka pečena uz maslinovo ulje na teflonskoj tavi; zelena salata s naribanim korijenom celera (100 g), raženi kruh (80 g); šnita ananasa, oligomineralna voda
ČET
salata od divlje rige; breskve; jabuke uz kuhani kus-kus i proso (200 g); kruh s lanenim i bučinim sjemenkama (80 g); banana prelivena umakom od meda i mljevenih badema
skuša na žaru posuta peršinom i češnjakom (150 g); kuhani krumpir (80 g); kuhana blitva (100 g); miješani kruh (80 g); kivi, čaj od mente
PET
kuhani poriluk gratiniran mrvicama kruha i zapečen u pećnici (150 g); zelena salata s naribanim korijenom celera (100 g), jagode; oligomineralna voda
inćuni u pećnici (100 g); lisnato povrće na pari (blitva, kopriva, cikorija) posuto peršinom i češnjakom (100 g); čaša soka od jabuke
SUB
juha od češnjaka (100 g); lungić na žaru (100 g); salata od kuhane cikle (70 g); grožđe; čaša bijelog vina
pečeni bukovače na grill-tavi (150 g) posute peršinom i češnjakom (100 g); salata od rige, kukuruzni kruh (80 g); čaj od lipe
NED
pečeni brancin (100 g), pečeni krumpir uz dodatak maslinovog ulja, posut peršinom i češnjakom (80 g), mladi luk i radič na salatu (100 g), kolač od jogurta; čaša bijelog vina
svježi kravlji sir (100 g); posna šunka od purećih prsa (50 g); matovilac (50); štrudla od jabuke, obrano mlijeko s medom od bagrema
(2)
5.0 od 5

vezani članci

KALENDAR ovulacije

Razdoblje plodnosti žene u jednom ciklusu kratko je, svega nekoliko dana prije i nekoliko dana poslije ovulacije. KALENDAR ovulacije