Poremećaji masnoća i prehrana
TJEDNI JELOVNIK
Ovakav režim prehrane osigurava vam 11% bjelančevina, 26% masnoća, 63% šećera i 25 mg željeza. Svaki dan svoj jelovnik možete obogatiti s dvije velike žlice maslinova ulja kojim možete začiniti hranu po želji.
Za doručak možete uzeti mlijeko s najmanjim sadržajem mliječne masti sa žlicom meda i sa žitaricama kao i čašu prirodnog soka od naranče. Za međuobrok odaberite voće ili fermentirani mliječni proizvod. Dozvoljena je konzumacija crnog vina najviše 1,5 dcl na dan.
  RUČAK VEČERA
 
PON
riža s rajčicama (70 g); salata od radiča (200 g); integralni kruh (60 g); marelice iz kompota
tjestenina (30 g) i tuna (50 g); kuhana blitva na salatu (200 g), integralni kruh (60 g); čaša crnog vina
UTO
špageti sa inćunima (mariniranim 70 g); pitome šparoge za saltu (200 g); integralni kruh (60 g); naranča
varivo od riže i korijena celera, mrkve i peršina (sve po 30 g); bijelo meso žaru (80 g); kuhana cvjetača za salatu (200 g); integralni kruh (60 g); čaša crnog vina
SRI
ručak tjestenina sa sirom mozzarela, rajčicom i rikulom (70 g); kuhana cikorija za salatu (150 g); integralni kruh (60 g); voćni kup s borovnicama
pasirano povrće (od 200 g svježeg povrća) i riba na lešo (150 g); zeleni radič (200 g); integralni kruh (60 g); čaša crnog vina
ČET
rižoto s tikvicama (70 g); brokule kuhane na pari za salatu (200 g); integralni kruh (60 g), grejp
varivo s blitvom (30 g tjestenine ili riže i 150 g blitve); pastrva pečena u pećnici (120 g); kuhane artičoke za salatu (200 g); integralni kruh (60 g); čaša crnog vina
PET
tjestenina s mljevenom puretinom (70 g); miješana salata od rajčica i endivije (200 g); integralni kruh (60 g); lubenica
varivo od riže (30 g) i brokule (200 g); dva bjelanjka pečena na teflonskoj tavi s maslinovim uljem; integralni kruh (60 g); čaša crnog vina
SUB
špageti s umakom pesto (70 g); gljive sa žara (80 g); kuhana cikorija za salatu (200 g); integralni kruh (60 g); jabuka
pileća juha s mesom i rižom; miješana salata od rajčica i endivije (200 g); integralni kruh (60 g); čaša crnog vina
NED
tjestenina s kupusom (70 g); pureća šnicla (150 g), miješana salata od mrkve, rajčica, zelene salate i rikule (200 g); integralni kruh (60 g); trešnje iz kompota ili smrznuto šumsko voće
varivo od riže (30 g) i leće (50 g); paprike, tikvice i patlidžani sa žara (200 g); integralni kruh (60 g); čaša crnog vina
Autorica: Prof. dr. sc. Donatella Verbanac, dipl. ing. medicinske biokemije
Namirnice
Recepti
(21)
4.8 od 5

vezani članci

KALENDAR ovulacije

Izračunaj plodne dane
Datum početka posljednjeg ciklusa:
Trajanje menstruacijskog ciklusa:

BMI za djecu

Izračunajte BMI za djevojčicu ili dječaka. BMI za djecu Djevojčice i dječaci imaju različite vrijednosti BMI-a tijekom odrastanja. Važno je koristi kalkulator primjeren za dob.

Besplatni newsletter

Svakodnevno biramo najzanimljivije za vas i šaljemo.