nema mjerenja
Čempresi
niska
Maslina
niska
Hrast
umjerena
Trave
niska
Crkvina
niska
Drveće
umjerena
Trave
niska
Korovi
niska
Drveće
visoka
Trave
umjerena
Korovi
niska
Drveće
umjerena
Trave
umjerena
Korovi
umjerena
nema mjerenja
Platana
niska
Borovi
niska
Orah
niska
Trave
niska
Koprive
niska
nema mjerenja
Borovi
umjerena
Čempresi
umjerena
Hrast
niska
Trave
visoka
Trputac
umjerena
Crkvina
visoka
Drveće
umjerena
Trave
niska
Korovi
umjerena
Drveće
umjerena
Trave
umjerena
Korovi
visoka
Drveće
visoka
Trave
umjerena
Korovi
niska
nema mjerenja
Borovi
niska
Čempresi
niska
Hrast
umjerena
Grab
niska
Trave
niska
Crkvina
umjerena
Drveće
umjerena
Trave
niska
Korovi
niska
Breza
niska
Borovi
niska
Čempresi
umjerena
Hrast
umjerena
Orah
niska
Trave
umjerena
Borovi
niska
Čempresi
umjerena
Hrast crnika
umjerena
Trave
niska
Crkvina
umjerena
Čempresi
niska
Breza
niska
Hrast
umjerena
Borovi
niska
Trave
niska
Koprive
niska
Besplatni newsletter

Svakodnevno biramo najzanimljivije za vas i šaljemo. Prijavite se!

Dijabetes i prehrana
TJEDNI JELOVNIK
Svaki dan svoj jelovnik možete obogatiti s dvije velike žlice maslinova ulja i ćlica bućinog ulja kojima možete začiniti hranu po želji.
Za doručak možete uzeti mlijeko s najmanjim sadržajem mliječne masti i kavu od miješavine ječma i cikorije. Koristite za doručak i ostale obroke rižine pahuljice (kruh od riže) kao zamjenu za kruh ili šnitu integralnog kruha sa sjemenkama. Za međuobrok odaberite jabuku, kivi ili mrkvu ili neki fermentirani mliječni proizvod. Kao noćni obrok uzmite čaj od naranče i cimeta i pojedite dva keksa za dijabetičare.
  RUČAK VEČERA
 
PON
salata od divlje rige, breskve, jabuke i kus-kus i proso (200 g); integralni kruh (50 g); oligomineralna voda
mozzarela (50 g) i tuna (50 g); kuhana blitva na salatu (200 g), rižina pogačica (50 g); čaj od cikorije
UTO
karfiol s inćunima (mariniranim 70 g); popečci od prosa (100 g); naranča
varivo od kelja, korijena celera, mrkve i peršina (sve po 30 g); piletina na žaru (80 g); zelena salata (100 g); integralni kruh (50 g); oligomineralna voda s magnezijem
SRI
integralna riža s račićima (70 g); kuhana blitva (150 g); voćni kup s šumskim voćem bez sladila; oligomineralna voda s magnezijem
inćuni u pećnici (150 g); zeleni radič (100 g); integralni kruh (50 g); čaj od ružmarina
ČET
tikvice na žaru (70 g); zrnati sir (50 g); rižin kruh (60 g), puding od vanilije; oligomineralna voda s magnezijem
varivo s kupusom (30 g integralne tjestenine i 150 g kupusa); piletina pečena u pećnici (120 g); kuhane mahune (100 g); integralni kruh (60 g); čaj od koprive
PET
juha od purećih vratova s rižom (30 g); salata od cikle i celera (150 g); integralna kiflica; oligomineralna voda s magnezijem
krumpir kuhan u ljusci (80 g); brancin na žaru (150 g); kompot od jabuke zaslađen voćnim šećerom (80 g); čaj od naranče s cimetom
SUB
integralni špageti s umakom od rajčice (70 g); kuhani poriluk (100 g); šaka badema
pileća juha s razmućenim jajetom; miješana salata od matovilca i endivije (100 g); integralno pecivo sa sezamom (60 g); čaša soka od naranče
NED
puretina na žaru (150 g), grah-salata s kupusom (100 g); integralna pogačica od jogurta s cimetom i orasima; oligomineralna voda s magnezijem
varivo od brokule (30 g) i leće (50 g); paprike, tikvice i patlidžani sa žara (200 g); oligomineralna voda s magnezijem
Autorica: Doc. dr. sc. Donatella Verbanac, dipl. ing. medicinske biokemije
Namirnice
Recepti
(30)
2.8 od 5