nema mjerenja
Borovi
niska
Trave
niska
Crkvina
niska
Drveće
visoka
Trave
umjerena
Korovi
visoka
Drveće
umjerena
Trave
visoka
Korovi
visoka
Drveće
niska
Trave
visoka
Korovi
umjerena
nema mjerenja
Lipa
niska
Trave
umjerena
Koprive
umjerena
Drveće
niska
Trave
umjerena
Korovi
niska
Trave
niska
Loboda
niska
Crkvina
niska
Drveće
umjerena
Trave
umjerena
Korovi
umjerena
Drveće
niska
Trave
umjerena
Korovi
umjerena
Drveće
visoka
Trave
visoka
Korovi
visoka
Drveće
niska
Trave
visoka
Korovi
umjerena
Pitomi kesten
niska
Trave
umjerena
Crkvina
umjerena
Drveće
umjerena
Trave
visoka
Korovi
umjerena
Lipa
niska
Borovi
niska
Pitomi kesten
niska
Trave
visoka
Loboda
niska
Koprive
visoka
Borovi
niska
Pitomi kesten
niska
Trave
niska
Crkvina
niska
Pitomi kesten
umjerena
Trave
umjerena
Koprive
umjerena
Trputac
niska
Besplatni newsletter

Svakodnevno biramo najzanimljivije za vas i šaljemo. Prijavite se!

Dijabetes i prehrana
TJEDNI JELOVNIK
Svaki dan svoj jelovnik možete obogatiti s dvije velike žlice maslinova ulja i ćlica bućinog ulja kojima možete začiniti hranu po želji.
Za doručak možete uzeti mlijeko s najmanjim sadržajem mliječne masti i kavu od miješavine ječma i cikorije. Koristite za doručak i ostale obroke rižine pahuljice (kruh od riže) kao zamjenu za kruh ili šnitu integralnog kruha sa sjemenkama. Za međuobrok odaberite jabuku, kivi ili mrkvu ili neki fermentirani mliječni proizvod. Kao noćni obrok uzmite čaj od naranče i cimeta i pojedite dva keksa za dijabetičare.
  RUČAK VEČERA
 
PON
salata od divlje rige, breskve, jabuke i kus-kus i proso (200 g); integralni kruh (50 g); oligomineralna voda
mozzarela (50 g) i tuna (50 g); kuhana blitva na salatu (200 g), rižina pogačica (50 g); čaj od cikorije
UTO
karfiol s inćunima (mariniranim 70 g); popečci od prosa (100 g); naranča
varivo od kelja, korijena celera, mrkve i peršina (sve po 30 g); piletina na žaru (80 g); zelena salata (100 g); integralni kruh (50 g); oligomineralna voda s magnezijem
SRI
integralna riža s račićima (70 g); kuhana blitva (150 g); voćni kup s šumskim voćem bez sladila; oligomineralna voda s magnezijem
inćuni u pećnici (150 g); zeleni radič (100 g); integralni kruh (50 g); čaj od ružmarina
ČET
tikvice na žaru (70 g); zrnati sir (50 g); rižin kruh (60 g), puding od vanilije; oligomineralna voda s magnezijem
varivo s kupusom (30 g integralne tjestenine i 150 g kupusa); piletina pečena u pećnici (120 g); kuhane mahune (100 g); integralni kruh (60 g); čaj od koprive
PET
juha od purećih vratova s rižom (30 g); salata od cikle i celera (150 g); integralna kiflica; oligomineralna voda s magnezijem
krumpir kuhan u ljusci (80 g); brancin na žaru (150 g); kompot od jabuke zaslađen voćnim šećerom (80 g); čaj od naranče s cimetom
SUB
integralni špageti s umakom od rajčice (70 g); kuhani poriluk (100 g); šaka badema
pileća juha s razmućenim jajetom; miješana salata od matovilca i endivije (100 g); integralno pecivo sa sezamom (60 g); čaša soka od naranče
NED
puretina na žaru (150 g), grah-salata s kupusom (100 g); integralna pogačica od jogurta s cimetom i orasima; oligomineralna voda s magnezijem
varivo od brokule (30 g) i leće (50 g); paprike, tikvice i patlidžani sa žara (200 g); oligomineralna voda s magnezijem
Autorica: Doc. dr. sc. Donatella Verbanac, dipl. ing. medicinske biokemije
Namirnice
Recepti
(37)
3.1 od 5

vezani članci

KALENDAR ovulacije

Razdoblje plodnosti žene u jednom ciklusu kratko je, svega nekoliko dana prije i nekoliko dana poslije ovulacije. KALENDAR ovulacije

KALENDAR trudnoće

Pratite trudnoću i razvoj vaše bebe iz tjedna u tjedan. KALENDAR trudnoće Uz ilustracije i opise pratite razvoj vaše bebe od začeća do njezinog dolaska na svijet.