nema mjerenja
Čempresi
umjerena
Jasen
niska
Lijeska
niska
Borovi
visoka
Trave
niska
Crkvina
niska
nema mjerenja
nema mjerenja
nema mjerenja
nema mjerenja
Čempresi
umjerena
Vrba
niska
Breza
visoka
Topola
visoka
nema mjerenja
Joha
niska
Čempresi
visoka
Vrba
niska
Topola
niska
Lijeska
niska
nema mjerenja
nema mjerenja
nema mjerenja
nema mjerenja
Čempresi
visoka
Jasen
umjerena
Grab
umjerena
Borovi
umjerena
Crkvina
umjerena
nema mjerenja
Čempresi
umjerena
Jasen
umjerena
Vrba
niska
Breza
umjerena
Topola
niska
Trave
niska
Čempresi
visoka
Jasen
visoka
Borovi
umjerena
Trave
niska
Crkvina
umjerena
Čempresi
visoka
Jasen
umjerena
Breza
visoka
Hrast
umjerena
Topola
umjerena
Besplatni newsletter

Svakodnevno biramo najzanimljivije za vas i šaljemo. Prijavite se!

//  TJEDNI JELOVNIK
Svaki dan svoj jelovnik možete obogatiti s dvije velike žlice maslinova ulja i ćlica bućinog ulja kojima možete začiniti hranu po želji.
Za doručak možete uzeti mlijeko s najmanjim sadržajem mliječne masti i kavu od miješavine ječma i cikorije. Koristite za doručak i ostale obroke rižine pahuljice (kruh od riže) kao zamjenu za kruh ili šnitu integralnog kruha sa sjemenkama. Za međuobrok odaberite jabuku, kivi ili mrkvu ili neki fermentirani mliječni proizvod. Kao noćni obrok uzmite čaj od naranče i cimeta i pojedite dva keksa za dijabetičare.
  RUČAK VEČERA
 
PON
salata od divlje rige, breskve, jabuke i kus-kus i proso (200 g); integralni kruh (50 g); oligomineralna voda
mozzarela (50 g) i tuna (50 g); kuhana blitva na salatu (200 g), rižina pogačica (50 g); čaj od cikorije
UTO
karfiol s inćunima (mariniranim 70 g); popečci od prosa (100 g); naranča
varivo od kelja, korijena celera, mrkve i peršina (sve po 30 g); piletina na žaru (80 g); zelena salata (100 g); integralni kruh (50 g); oligomineralna voda s magnezijem
SRI
integralna riža s račićima (70 g); kuhana blitva (150 g); voćni kup s šumskim voćem bez sladila; oligomineralna voda s magnezijem
inćuni u pećnici (150 g); zeleni radič (100 g); integralni kruh (50 g); čaj od ružmarina
ČET
tikvice na žaru (70 g); zrnati sir (50 g); rižin kruh (60 g), puding od vanilije; oligomineralna voda s magnezijem
varivo s kupusom (30 g integralne tjestenine i 150 g kupusa); piletina pečena u pećnici (120 g); kuhane mahune (100 g); integralni kruh (60 g); čaj od koprive
PET
juha od purećih vratova s rižom (30 g); salata od cikle i celera (150 g); integralna kiflica; oligomineralna voda s magnezijem
krumpir kuhan u ljusci (80 g); brancin na žaru (150 g); kompot od jabuke zaslađen voćnim šećerom (80 g); čaj od naranče s cimetom
SUB
integralni špageti s umakom od rajčice (70 g); kuhani poriluk (100 g); šaka badema
pileća juha s razmućenim jajetom; miješana salata od matovilca i endivije (100 g); integralno pecivo sa sezamom (60 g); čaša soka od naranče
NED
puretina na žaru (150 g), grah-salata s kupusom (100 g); integralna pogačica od jogurta s cimetom i orasima; oligomineralna voda s magnezijem
varivo od brokule (30 g) i leće (50 g); paprike, tikvice i patlidžani sa žara (200 g); oligomineralna voda s magnezijem
(26)
2.7 od 5