Glazba pomaže prerano rođenim bebama
 
tekst:   
 
30.05.2009.
 
Istraživanje provedeno u kanadskim bolnicama pokazuje kako puštanje glazbe prerano rođenima bebama može ubrzati njihov rast i razvoj.

Znanstveni časopis Archives of Disease in Childhood je objavio kako prerano rođene bebe kojima je reproducirana glazba brže dobivaju na tjelesnoj masi, a zabilježeno je i smanjenje bola te kvalitetnije hranjenje beba.

Glazba je bila povezana i s općim smirenjem kod beba, ali i poboljšanjima u funkciji srca i pluća, pišu istraživači s University of Alberta.

Rezultati novog istraživanja su utemeljeni na analizi 9 ranije provedenih studija.

BBC

možda vas zanima
Folna kiselina u prevenciji preranih poroda