Masti životinjskog podrijetla povezane s rakom gušterače
 
tekst:   
 
29.06.2009.
 
Prehrana koja obiluje crvenim mesom i mliječnim proizvodima povećava rizik obolijevanja od raka gušterače, sugerira studija provedena u SAD.

Nakon praćenja 500000 ispitanika u razdoblju od 6 godina istraživači s National Cancer Institute u Bethesdi su izračunali kako muškarci s najvećim unosom masti imaju prosječno 53% veći rizik obolijevanja od raka gušterače.

Kod žena je ovo povećanje rizika iznosilo 23%.

Journal of the National Cancer Institute je objavio i kako veći rizik za rak gušterače nije povezan s unosom masnoća biljnog podrijetla.

Ranije studije su već pokazale kako je izglede za razvoj raka gušterače moguće smanjiti i prestankom pušenja te ograničavanjem konzumacije alkohola.

Prema dostupnim podacima, vrijeme između dijagnoze i smrti od raka gušterače najčešće nije duže od 6 mjeseci.


BBC

možda vas zanima
Povezanost pretilosti i raka gušterače
Meso s roštilja povezano s rakom gušterače
Obećavajuća testiranja lijeka za rak gušterače