Kava za bolje pamćenje?
 
tekst:   
 
07.07.2009.
 
Konzumacija pet šalica kave dnevno može ublažiti poteškoće s pamćenjem kod osoba oboljelih od Alzheimerove bolesti, tvrde američki znanstvenici.

Studija provedena na životinjama sugerira kako kofein putem utjecaja na dva enzima može za 50% reducirati prisutnost beta-amiloidnih proteinskih naslaga u mozgu, inače karakterističnih za ovaj oblik demencije, objavio je Journal of Alzheimer's disease.

U istraživanju su korišteni miševi uzgojeni tako da razviju simptome Alzheimerove bolesti, a čija je dob bila ekvivalentna ljudskoj od 70 godina.

Pokazalo se kako je redoviti dnevni unos kofeina u količinama koje odgovaraju onima u pet šalica kave bio povezan sa znatno boljim rezultatima na testovima pamćenja i sposobnosti zaključivanja.

U ranijim istraživanjima je već utvrđeno kako kofein ima zaštitni učinak glede poteškoća s pamćenjem kod mlađih životinja.

BBC

možda vas zanima
Poboljšani test za Alzheimerovu bolest
Kofein ublažava bolove nakon vježbanja