Omega-3 masne kiseline za bolje raspoloženje
 
tekst:   
 
01.08.2009.
 
Konzumacija ribe i plodova mora bogatih omega-3 masnim kiselinama može pomoći trudnicama pogođenima depresijom, objavili su britanski znanstvenici.

Istraživači s University of Bristol su pratili 9960 trudnica, a njihove rezultate je objavio znanstveni časopis Epidemiology.

Pokazalo se kako je tjedni unos 1,5 grama omega-3 masnih kiselina iz ribe i plodova mora (ekvivalent za 3 ili više takvih obroka) povezan s 50% manjim rizikom za prisutnost simptoma depresije u 32. tjednu trudnoće.

Depresija u trudnoći šteti i majci i djetetu, dodaju istraživači, no pozivaju na oprez zbog postojećih preporuka o ograničavanju konzumacije nekih vrsta ribe koje mogu sadržavati visoku razinu žive.


BBC