Čokolada pomaže žrtvama srčanog udara

 
 
16.08.2009.
 
Istraživanje provedeno u Švedskoj sugerira kako je konzumacija čokolade kod osoba koje su preživjele srčani udar povezana s manjim rizikom za smrt.

Journal of Internal Medicine je objavio rezultate prikupljene od 1169 osoba u dobi između 45 i 70 godina koje su praćene od hospitalizacije nakon prvog pretrpljenog srčanog udara.

Pokazalo se kako ispitanici koji jedu čokoladu najmanje dva puta tjedno imaju trostruko manji rizik za smrt od bolesti srca.

Istraživači vjeruju kako je riječ o posljedicama djelovanja bioaktivnih sastojaka poput antioksidansa prisutnih u kakau.


U.S. News and World Report

možda vas zanima
Velika Britanija: Poziv na smanjenje čokolada