Prehranom protiv bubrežnih kamenaca
 
tekst:   
 
17.08.2009.
 
Prehrana s obiljem voća i povrća te malim udjelom crvenog mesa i soli može spriječiti pojavu bubrežnih kamenaca, objavili su američki znanstvenici.

Budući su bubrežni kamenci povezani s povećanim izgledima za hipertenziju, dijabetes, povećanu tjelesnu masu i druge faktore rizika za bolesti srca, istraživači iz Brigham and Women's Hospital kažu kako je riječ o još jednoj potvrdi da promjene u životnom stilu mogu biti ključne za dugovječnost.

Njihovi nalazi prikupljeni od gotovo 250000 ispitanika sugeriraju kako prehrana može smanjiti izglede za pojavu bubrežnih kamenaca za čak 45%, bez obzira na dob, tjelesnu masu ili spol.

Rezultate istraživanja je objavio Journal of the American Society of Nephrology.


Telegraph