Konzumacija marihuane i rizik za rak
 
tekst:   
 
31.08.2009.
 
Osobe koje duži niz godina konzumiraju marihuanu imaju u prosjeku 62% manje izglede za obolijevanje od raka glave i vrata, piše časopis Cancer Prevention Research.

Američki znanstvenici su pratili 434 pacijenta s rakom glave i vrata te 547 zdravih osoba iz kontrolne skupine.

Nakon što su u obzir uzeli faktore rizika poput pušenja i konzumacije alkohola istraživači su izračunali kako redovita konzumacija marihuane prosječno 3 puta u 14 dana može više nego prepoloviti izglede za razvoj raka glave i vrata.

Rizik je bio dodatno smanjen kod konzumenata marihuane koji su počeli pušiti kanabis nakon 20. godine života.

Znanstvenici s Brown University vjeruju da su za ovakve rezultate odgovorni učinci spojeva kanabinoida u marihuani koji su se već u nekim ranijim studijama pokazali djelotvornima protiv stanica raka prostate.


Reuters

možda vas zanima
Sastojci kanabisa protiv stanica raka prostate
Utjecaj kanabisa na kosti
Tinejdžeri su svjesni štetnosti kanabisa
Marihuana oštećuje DNK