Prehrana trudnica i dijabetes kod djece
 
tekst:   
 
04.11.2009.
 
Djeca čije su majke u trudnoći konzumirale veće količine povrća imaju manji rizik obolijevanja od dijabetesa tipa 1, objavili su švedski znanstvenici.

Istraživanje provedeno na sveučilištu u Goeteborgu je prvo koje je ukazalo na povezanost prehrane u trudnoći i razvoja dijabetesa tipa 1 kod djece.

Stručni časopis Pediatric Diabetes je objavio podatke prikupljene od 6000 djece u dobi od 5 godina.

Pokazalo se kako je dijabetes tipa 1 dvostruko češći kod djece čije su majke u trudnoći rijetko jele povrće.

Istraživači napominju kako na utvrđenu vezu nisu utjecali čimbenici poput stupnja obrazovanja majki ili ostalih faktora povezanih s njihovom prehranom.


Yahoo