Mozartova glazba pomaže prerano rođenim bebama

 
 
09.12.2009.
 
Podaci izraelskih znanstvenika pokazuju kako Mozartova glazba može kod prerano rođenih beba pomoći pri usporavanju metabolizma te im tako olakšati povećanje tjelesne mase.

Ranije provedena istraživanja su pokazala kako slušanje Mozartove glazbe može popraviti rezultate na nekim oblicima testova inteligencije.

U novoj studiji je praćeno 20 prerano rođenih zdravih beba, te je utvrđeno kako 10 do 30 minuta nakon slušanja Mozartove glazbe dolazi do usporavanja metabolizma za prosječno 13%.

Metabolizam je mjeren uz pomoć potrošnje kisika te proizvodnje ugljikovog dioksida.

Rezultati koje je objavio časopis Pediatrics sugeriraju kako se pozitivan utjecaj upravo Mozartove glazbe temelji na činjenici da struktura tih kompozicija češće uključuje ponavljanje melodijskih linija, te da upravo ova "organiziranija" struktura glazbe pozitivno utječe na mozak.

Reuters

možda vas zanima
Zagađenje povećava izglede za prerani porod
Depresija povezana s preranim porodom
Glazba pomaže prerano rođenim bebama
Folna kiselina u prevenciji preranih poroda