Konzumacija alkohola i rak dojke
 
tekst:   
 
14.12.2009.
 
Istraživanje provedeno u SAD sugerira kako je konzumacija alkohola povezana s povratkom bolesti kod žena koje su imale rak dojke.

Podaci prikupljeni od 1900 ispitanica koje su se oporavile od raka dojke pokazuju kako je kod žena koje piju više od 3 doze alkoholnih pića tjedno prisutan 30% veći rizik za ponovnu pojavu tog oblika karcinoma.

Studija je trajala 8 godina, a proveli su je istraživači iz tvrtke Kaiser Permanente.

Pokazalo se i kako je najveći rizik povezan s konzumacijom alkohola prisutan kod pretilih žena te onih koje su prošle menopauzu.

Brojna ranija istraživanja su već pokazala kako unos alkohola povećava izglede za pojavu niza oblika raka.


BBC

možda vas zanima
Karcinomi dojke i debelog crijeva povezani s pušenjem
Identificiran enzim povezan s rakom dojke
Nova studija o širenju raka dojke
Napredak u razumijevanju širenja raka dojke
Zdrave navike u prevenciji raka dojke