Operacije protiv pretilosti kod tinejdžera
 
 printaj stranicu  pošalji link... tekst:   
 
31.12.2009.
 
Kirurški zahvati namijenjeni smanjenju prevelike tjelesne mase kod tinejdžera imaju na dugi rok bolje rezultate ako se izvedu u ranijoj dobi, objavili su američki znanstvenici.

Istraživači iz Cincinnati Children's Hospital dodaju kako njihovi nalazi pokazuju kako su operacije izvedene kod starijih tinejdžera povezane s većim izgledima za povratak izgubljenih kilograma.

Utvrđeno je i kako kirurški zahvati protiv pretilosti pozitivno utječu na zdravlje kardiovaskularnog sustava tinejdžera, bez obzira na dob u kojoj su izvedeni.

U studiji su korišteni podaci prikupljeni od 61 adolescenta u razdoblju od godinu dana nakon operacije ugradnje tzv. gastričke premosnice.

U prosjeku je nakon zahvata došlo do smanjenja indeksa tjelesne mase (BMI) ispitanika za 37%, objavio je Journal of Pediatrics.


Yahoo

možda vas zanima
Operacije protiv pretilosti smanjuju rizik za rak
Operacije protiv pretilosti povećavaju rizik za frakture
Australija: Operacije protiv pretilosti na državni račun