Čokolada može smanjiti rizik za moždani udar

 
 
15.02.2010.
 
Analiza rezultata triju ranije provedenih istraživanja sugerira kako konzumacija malih količina čokolade može smanjiti rizik za moždani udar.

Uz to, čokolada je bila povezana i s manjim izgledima za smrt nakon pretrpljenog moždanog udara, objavili su kanadski znanstvenici s University of Toronto.

Časopis Neurology piše kako je u prosjeku tjedna konzumacija 50 grama čokolade rizik za moždani udar smanjivala za 22%.

Tjedni unos te količine čokolade je rizik za smrt nakon moždanog udara smanjivao za oko 50%.

Istraživači vjeruju kako se pozitivan učinak čokolade temelji na protuupalnom djelovanju flavonoida, sastojaka kakaa za koje su neke studije pokazale da mogu imati i antikancerogeno djelovanje.


USA Today

možda vas zanima
Čokolada pomaže žrtvama srčanog udara
Velika Britanija: Poziv na smanjenje čokolada