Još jedna studija o kavi i dijabetesu
 
 printaj stranicu  pošalji link...  tekst:   
 
07.03.2010.
 
Konzumacija kave može smanjiti rizik za dijabetes, ali je njezin pozitivan učinak najizraženiji ako se kombinira s podnevnim obrokom, objavili su brazilski znanstvenici sa sveučilišta u Sao Paulu.

Podaci prikupljeni od gotovo 70000 ispitanica sugeriraju kako je pijenje kave nakon ručka povezano sa za trećinu manjim izgledima obolijevanja od dijabetesa tipa 2.

Sudionice studije su bile u dobi između 41 i 72 godine, a praćene su u prosjeku 11 godina.

Pokazalo se kako je kava imala pozitivan učinak bez obzira na to je li sadržavala kofein.

Nasuprot tome, konzumacija bilo koje vrste kave u neko drugo doba dana nije utjecala na rizik za dijabetes, napominju istraživači u časopisu American Journal of Clinical Nutrition.


Reuters

možda vas zanima
Kava i čaj u prevenciji dijabetesa?
Kava ne olakšava triježnjenje
Kava može smanjiti rizik za rak prostate?
Kava usporava oštećenja jetre prouzročena hepatitisom