Umjerena konzumacija alkohola za lakšu kontrolu tjelesne mase
 
tekst:   
 
10.03.2010.
 
Žene koje svakodnevno piju umjerene količine alkoholnih pića se uspješnije bore protiv suvišnih kilograma, objavili su američki znanstvenici s Brigham and Women's Hospital u Bostonu.

Rezultati istraživanja se temelje na podacima prikupljenima u 13-godišnjem razdoblju od 19000 ispitanica starijih od 39 godina.

Stručni časopis Archives of Internal Medicine je objavio kako je najveće prosječno povećanje tjelesne mase zabilježeno kod ispitanica koje uopće nisu konzumirale alkoholna pića, dok su najmanje kilograma dobile žene koje su dnevno najčešće pile oko dvije doze nekog alkoholnog pića.

Istraživači napominju kako su sve vrste alkoholnih pića imale pozitivan utjecaj na kontrolu tjelesne mase, no najučinkovitijim se ipak pokazalo crno vino.


Yahoo