Pozitivan utjecaj kontracepcijskih pilula na zdravlje
 
 printaj stranicu  pošalji link...  tekst:   
 
13.03.2010.
 
Žene koje su uzimale kontracepcijske pilule imaju manji rizik za smrt od raka i bolesti srca, pokazalo je istraživanje škotskih znanstvenika s University of Aberdeen.

Nalazi koje je objavio British Medical Journal su utemeljeni na podacima za 46000 žena prikupljenima u razdoblju od 39 godina.

U prosjeku su žene koje su koristile kontracepcijske pilule imale oko 12% manji rizik za smrt od raka, bolesti srca i moždanog udara.

Znanstvenici napominju kako se rezultati istraživanja odnose na posljedice uzimanja prve generacije kontracepcijskih pilula.


BBC