Vitaminom D protiv gripe i napadaja astme
 
tekst:   
 
22.03.2010.
 
Istraživanje provedeno u Japanu na djeci školske dobi pokazuje kako je uzimanje dodatnog vitamina D tijekom zime povezano s prevencijom obolijevanja od sezonske gripe te manjim rizikom za napadaje astme.

Utvrđeno je da vitamin D može za 58% smanjiti izglede za obolijevanje od gripe, a kod djece s astmom u velikoj mjeri smanjiti rizik za napadaje astme.

U studiji je sudjelovalo 167 djece u dobi između 6 i 15 godina koja su dnevno uzimala 1200 međunarodnih jedinica vitamina D3.

American Journal of Clinical Nutrition je objavio i kako je djeci s astmom koja su imala najnižu koncentracija vitamina D u krvi prijetio u prosjeku 5 puta veći rizik za gripu.


Reuters

možda vas zanima
Vitamin D ključan za funkciju imunološkog sustava
Vitamin D štiti od multiple skleroze
Opasnosti koje prate manjak vitamina D
Pomanjkanje vitamina D i rizik za smrt