Umjerena konzumacija alkohola može usporiti reumatoidni artritis
 
tekst:   
 
27.03.2010.
 
Istraživanje provedeno u Švicarskoj sugerira kako je umjerena konzumacija alkohola povezana sa sporijom progresijom reumatoidnog artritisa.

Neke ranije studije su već pokazale kako je unos umjerenih količina alkoholnih pića povezan s manjim izgledima da će se reumatoidni artritis uopće pojaviti.

Novi nalazi prikupljeni od 2908 odraslih osoba s reumatoidnim artritisom pokazuju i kako osobe koje često konzumiraju veće količine alkohola imaju najveći rizik za brzu progresiju bolesti, bez obzira na ostale čimbenike poput dobi, pušenja ili uzimanja lijekova, objavio je časopis Arthritis & Rheumatism.

Istraživači iz Sveučilišne bolnice u Ženevi su ispitanike pratili u prosjeku 4 godine, a vjeruju da su ovakvi rezultati posljedica protuupalnih učinaka umjerene količine alkohola.


Reuters

možda vas zanima
Reumatoidni artitis povećava rizik za komplikacije u trudnoći
Test za predviđanje reumatoidnog artritisa
Utjecaj pušenja na rizik za reumatoidni artritis