Umjerena konzumacija alkohola smanjuje rizik za dijabetes
 
tekst:   
 
28.04.2010.
 
Odrasle osobe koje dnevno piju jednu do dvije doze alkoholnih pića imaju manje izglede za razvoj dijabetesa tipa 2 nego osobe koje uopće ne konzumiraju alkohol.

Podaci prikupljeni od 35000 ispitanika u dobi između 20 i 70 godina sugeriraju kako uzrok ovog fenomena nije općenito zdraviji životni stil tih osoba, objavio je American Journal of Clinical Nutrition.

Istraživači sa sveučilišta u Wageningenu su sudionike studije pratili prosječno 10 godina, te su utvrdili kako je umjerena konzumacija alkohola povezana s prosječno 45% manjim rizikom za dijabetes tipa 2.

Pozitivan utjecaj umjerenih količina alkohola je bio najizraženiji kod ispitanika koji nisu pušili, te kod onih koji su zdravu prehranu kombinirali s odgovarajućom količinom tjelesne aktivnosti.


Reuters

možda vas zanima
Umjerena konzumacija alkohola pomaže i mladima
Umjerena konzumacija alkohola može usporiti reumatoidni artritis
Umjerena konzumacija alkohola pomaže srcu
Umjerena konzumacija alkohola za lakšu kontrolu tjelesne mase
Umjerena konzumacija piva jača kosti