Istraživanje podupire umjerenu konzumaciju alkohola nakon srčanog udara
 
tekst:   
 
06.05.2010.
 
Osobe koje nastave umjereno konzumirati alkohol i nakon što pretrpe srčani udar se oporavljaju brže nego pacijenti koji uopće nisu pili alkoholna pića.

Američki znanstvenici iz St. Luke's Hospital u Kansas Cityju su pratili 325 ispitanika nekoliko godina nakon doživljenog srčanog udara.

Brojne dosadašnje studije su ukazale na zaštitni učinak umjerene konzumacije alkohola glede smanjenja rizika za razvoj bolesti srca, piše American Journal of Cardiology.

U novom istraživanju je utvrđeno i kako je najizraženiji pozitivan utjecaj imala konzumacija crnog vina.

Znanstvenici dodaju kako umjerena konzumacija alkohola dovodi do povišenja koncentracije tzv. dobrog kolesterola (HDL), smanjuje izglede za razvoj upalnih procesa u cijelom organizmu te povećava osjetljivost na djelovanje inzulina.

Ipak, pretjerano pijenje alkohola uzrokuje povišenje krvnog tlaka te povećava izglede za nastanak krvnih ugrušaka i pojavu aritmije, upozoravaju istraživači.


Reuters

možda vas zanima
Umjerena konzumacija alkohola smanjuje rizik za dijabetes
Umjerena konzumacija alkohola pomaže i mladima
Umjerena konzumacija alkohola može usporiti reumatoidni artritis
Umjerena konzumacija alkohola pomaže srcu
Umjerena konzumacija alkohola za lakšu kontrolu tjelesne mase