Umjerena konzumacija alkohola može smanjiti rizik za dijabetes
 
tekst:   
 
27.05.2010.
 
Zdrave odrasle osobe koje dnevno piju jednu do dvije doze alkoholnih pića imaju manji rizik obolijevanja od dijabetesa tipa 2 nego osobe koje uopće ne konzumiraju alkohol.

U 10-godišnjem istraživanju nizozemskih znanstvenika je sudjelovalo 35000 ispitanika u dobi između 20 i 70 godina.

Pokazalo se kako je redovito umjereno pijenje alkohola povezano s prosječno 40% manjim izgledima za razvoj dijabetesa tipa 2, ali samo kod ispitanika koji su udovoljavali kriterijima zdravog životnog stila.

Procjenjuje se kako od dijabetesa tipa 2 u svijetu pati više od 180 milijuna odraslih.


Reuters

možda vas zanima
Istraživanje podupire umjerenu konzumaciju alkohola nakon srčanog udara
Umjerena konzumacija alkohola pomaže i mladima
Umjerena konzumacija alkohola može usporiti reumatoidni artritis
Umjerena konzumacija alkohola pomaže srcu