Ljudi koji umjereno piju alkohol žive duže?
 
tekst:   
 
01.09.2010.
 
Podaci istraživača s University of Texas sugeriraju kako osobe koje umjereno konzumiraju alkoholna pića imaju manji rizik za smrt nego osobe koje apstiniraju od alkohola.

U 20-godišnoj studiji je sudjelovalo 1820 ispitanika (63% muškaraca) koji su na početku bili u dobi između 55 i 65 godina.

Pokazalo se kako su najvišu stopu smrtnosti od 69% imali sudionici istraživanja koji uopće nisu pili alkohol, dok su ispitanici koji su pretjerano konzumirali alkoholna pića imali stopu smrtnosti od 61%.

Ispitanici koji su dnevno pili 1-3 doze nekog alkoholnog pića su imali stopu smrtnosti od 41%.

Istraživači napominju kako su u obzir uzeli i čimbenike poput socioekonomskog statusa i količine tjelesne aktivnosti ispitanika.

U nekim ranijim istraživanjima je već utvrđeno kako umjerena konzumacija alkohola dovodi do poboljšanja zdravlja srca, objavio je časopis Alcoholism: Clinical and Experimental Research.


FOX News

možda vas zanima
Umjerena konzumacija alkohola štiti od Alzheimerove bolesti
Umjerena konzumacija alkohola može smanjiti rizik za dijabetes
Istraživanje podupire umjerenu konzumaciju alkohola nakon srčanog udara
Umjerena konzumacija alkohola smanjuje rizik za dijabetes