Besplatni newsletter

Svakodnevno biramo najzanimljivije za vas i šaljemo. Prijavite se!

Prehrana

Suhomesnati proizvodi ne povećavaju rizik za rak gušterače
Objavljeno 02.07.2011.

Yahoo

Istraživanje američkih znanstvenika s National Cancer Institute pokazuje kako nema dokaza da konzumacija suhomesnatih proizvoda može povećati rizik obolijevanja od raka gušterače.

Neke ranije studije su ukazale na veće izglede za razvoj ovog oblika karcinoma kod životinja koje su dobivale konzervanse korištene u obradi suhomesnatih proizvoda.

Novi se rezultati temelje na praćenju prehrane više od 300000 ispitanika.

Prema dostupnim podacima, rak gušterače u roku od 5 godina uzrokuje smrt 95% pacijenata.

American Journal of Epidemiology dodaje kako poznati faktori rizika za rak gušterače uključuju pretilost, pušenje i konzumaciju velikih količina šećera.

Sve vijesti vezane uz ovu temu pronađite ovdje

Brzi priručnik bolesti

Odaberite grupu bolesti ili pretražite po ključnoj riječi

Priručnik bolesti sastavljen je kako biste se brzo informirali o bolesti koja vas zanima. Određene bolesti posebno su obrađene u okviru skupine na Mapi tijela kojoj pripadaju te ih svakako potražite.