Sastojak vina štiti od sunčevih opeklina
 
tekst:   
 
03.08.2011.
 
Pijenje vina može pružiti zaštitu od sunčevih opeklina i ostalih oštećenja kože, sugerira studija istraživača s Universitat de Barcelona.

Uzrok tome je djelovanje flavonoida, antioksidansa prisutnih u grožđu, koji onemogućuju kemijske reakcije povezane s odumiranjem stanica kože i pojavom oštećenja.

Rezultati studije se temelje na laboratorijskim eksperimentima.

U ranijim istraživanjima je konzumacija umjerenih količina vina povezivana s manjim rizikom za Alzheimerovu bolest, oštećenja zuba i rak prostate.

International Business Times

možda vas zanima
Pozitivan utjecaj vina na kognitivne sposobnosti
Sastojak crnog vina štiti od oštećenja nakon moždanog udara
Sastojak crnog grožđa u kontroli dijabetesa