Smanjenje rizika je bilo uočljivo bez obzira na to je li tjelesna aktivnost bila sastavni dio posla ili je prakticirana tijekom slobodnog vremena.
Podaci prikupljeni od 29000 osoba su pokazali i kako u zemljama sa srednjim i niskim prihodima dolazi do povećanja rizika za srčani udar kod vlasnika automobila i televizora.
Istraživači vjeruju kako je ovaj nalaz također moguće objasniti posljedicama tjelesne neaktivnosti.
Novo istraživanje su proveli švedski znanstvenici iz Sveučilišne bolnice u Uppsali, a rezultate je objavio European Heart Journal.
Ovisno o intenzitetu i trajanju tjelesne aktivnosti, zabilježeno je smanjenje rizika za srčani udar u rasponu od 11 do 24%.