Besplatni newsletter

Svakodnevno biramo najzanimljivije za vas i šaljemo. Prijavite se!

Prehrana

Voće i povrće olakšava prestanak pušenja
Objavljeno 10.06.2012.

Fox News

Istraživanje provedeno u SAD na University of Buffalo sugerira kako konzumacija voća i povrća može olakšati prestanak pušenja.

Prema podacima prikupljenima od oko 1000 ispitanika starijih od 25 godina, osobe koje su jele najviše voća i povrća su imale trostruko veće izglede da će uspjeti prestati pušiti.

Znanstvenici napominju kako su u obzir uzeli i ostale čimbenike koji mogu utjecati na uspjeh pokušaja prestanka pušenja.

Uz to, pokazalo se kako pušači koji jedu više voća i povrća puše manje cigareta od ostalih te imaju manje izraženu ovisnost o nikotinu.

Rezultate nove studije je objavio stručni časopis Nicotine and Tobacco Research.

Sve vijesti vezane uz ovu temu pronađite ovdje

Brzi priručnik bolesti

Odaberite grupu bolesti ili pretražite po ključnoj riječi

Priručnik bolesti sastavljen je kako biste se brzo informirali o bolesti koja vas zanima. Određene bolesti posebno su obrađene u okviru skupine na Mapi tijela kojoj pripadaju te ih svakako potražite.