Mladi

Studija o genetskoj podlozi autizma

Objavljeno 27.01.2015.

HealthDay

Braća i sestre s dijagnozom autizma često nemaju iste gene povezane s ovim poremećajem, utvrdili su kanadski znanstvenici.
Studija o genetskoj podlozi autizma

Znanstveni časopis Nature Medicine piše kako je sada prvi put dokazano da geni povezani s autizmom variraju i unutar obitelji.

Samo 31% parova djece (različitih kombinacija braće i sestara) je imala iste gene povezane s autizmom, najčešće naslijeđene od jednog roditelja.

U istraživanju su korišteni podaci prikupljeni od 85 četveročlanih obitelji u kojima su oba djeteta imala dijagnozu autizma.

Dosad je identificirano više od 100 genetskih mutacija koje povećavaju rizik za autizam, pojašnjavaju istraživači iz Hospital for Sick Children u Torontu.

Prema podacima za SAD, 1 od 68 djece ima dijagnozu jednog od poremećaja autističnog spektra.

Kanadski znanstvenici vjeruju kako će njihovi nalazi unaprijediti postupak dijagnoze autizma te tako povećati izglede za raniji početak terapije.