Žensko zdravlje

Prevencija poslijeporođajne depresije

Objavljeno 19.06.2017.

Reuters

Tjelesna aktivnost za vrijeme trudnoće i nakon poroda može smanjiti rizik za poslijeporođajnu depresiju, sugerira istraživanje španjolskih znanstvenika sa sveučilišta UCLM u Cuenci.
Prevencija poslijeporođajne depresije
 

Učinkovitom se pokazala i tjelovježba niskog intenziteta, primjerice šetnja.

Procjenjuje se kako je poslijeporođajna depresija prisutna kod 1 od 9 majki.

Simptomi se javljaju u roku od 4 tjedna nakon poroda, piše stručni časopis Birth.

Novi su nalazi prikupljani od 1990. do 2016. na uzorku od 932 ispitanice.

Sve vijesti vezane uz ovu temu pronađite ovdje
(9)
5.0 od 5

Priručnik bolesti

Odaberite grupu bolesti ili pretražite po ključnoj riječi
Priručnik bolesti sastavljen je kako biste se brzo informirali o bolesti koja vas zanima. Određene bolesti posebno su obrađene u okviru skupine na Mapi tijela kojoj pripadaju te ih svakako potražite.

vezani članci

KALENDAR ovulacije

Izračunaj plodne dane
Datum početka posljednjeg ciklusa:
Trajanje menstruacijskog ciklusa:

BMI za djecu

Izračunajte BMI za djevojčicu ili dječaka. BMI za djecu Djevojčice i dječaci imaju različite vrijednosti BMI-a tijekom odrastanja. Važno je koristi kalkulator primjeren za dob.

Besplatni newsletter

Svakodnevno biramo najzanimljivije za vas i šaljemo.