Vježbe

Vježbe istezanja

Vježbe istezanja mogu provoditi sve osobe bez obzira na životnu dob i to kad god osjete potrebu, primjerice nakon dugog sjedenja ili rada u prisilnom položaju, a obavezno prije i poslije bavljenja sportom. Njih valja provoditi jer poboljšavaju tjelesne sposobnosti, povećavaju opseg pokreta, poboljšavaju koordinaciju pokreta, smanjuju mišićnu napetost i bolnost te omogućuju mentalnu i tjelesnu relaksaciju. Uključite zvučnike i vježbajte.

(10)
4.6 od 5
Čempresi
0,8
niska
Crkvina
0,4
niska
Borovi
0,1
niska
Čempresi
0,1
niska
Čempresi
3,2
umjerena
Crkvina
0,6
niska
Čempresi
0,9
niska

Prehrana po bolestima

Saznajte više o prehrani i namirnicama te njihovom utjecaju na određene bolesti.

Jelovnici po kalorijama

Jelovnici po kalorijama Odaberite odgovarajući jelovnik od 1100 do 2700 kcal

KALENDAR ovulacije

Izračunaj plodne dane
Datum početka posljednjeg ciklusa:
Trajanje menstruacijskog ciklusa:

Besplatni newsletter

Svakodnevno biramo najzanimljivije za vas i šaljemo.