Utjecaj prehrane na rizik obolijevanja od raka dojke
 
tekst:   
 
13.07.2009.
 
Udio ugljikohidrata i ukupni "glikemijski teret" u prehrani su povezani s izgledima za razvoj raka dojke, tvrde švedski znanstvenici s Instituta Karolinska.

Analizom podataka o prehrani 61433 žene prikupljanih 17 godina pokazalo se kako je češća konzumacija namirnica s višim glikemijskim indeksom (nakon čije konzumacije dolazi do brzog povećanja razine šećera u krvi) povezana s većim rizikom za rak dojke.

Rizik je bio najveći glede razvoja tumora dojke povezanih s hormonom estrogenom.

Istraživači vjeruju kako glikemijski indeks hrane utječe na povećanje koncentracije inzulina i nekih spolnih hormona te tako uzrokuje povećanje rizika za rak dojke.

Rezultate studije je objavio International Journal of Cancer.


Yahoo

možda vas zanima
Tjelovježba smanjuje rizik za rak dojke
Otkriven novi gen povezan s rakom dojke
Lakše predviđanje razvoja raka dojke
Geni povezani sa širenjem raka dojke
Orasi u prevenciji raka dojke?