nema mjerenja
Breza
niska
Čempresi
umjerena
Jasen
umjerena
Borovi
visoka
Trave
niska
Crkvina
niska
Drveće
visoka
Trave
nema peludi
Korovi
nema peludi
Drveće
visoka
Trave
niska
Korovi
nema peludi
Drveće
visoka
Trave
niska
Korovi
niska
nema mjerenja
Breza
visoka
Čempresi
umjerena
Jasen
visoka
Vrba
umjerena
Grab
niska
Topola
umjerena
Drveće
visoka
Trave
nema peludi
Korovi
nema peludi
Čempresi
visoka
Vrba
visoka
Hrast
umjerena
Borovi
umjerena
nema mjerenja
Drveće
visoka
Trave
umjerena
Korovi
visoka
Drveće
visoka
Trave
niska
Korovi
nema peludi
nema mjerenja
Platana
visoka
Čempresi
visoka
Grab
umjerena
Borovi
visoka
Trave
umjerena
Crkvina
visoka
Drveće
visoka
Trave
niska
Korovi
nema peludi
Breza
visoka
Čempresi
niska
Jasen
niska
Vrba
niska
Hrast
umjerena
Trave
niska
Čempresi
visoka
Jasen
visoka
Borovi
umjerena
Trave
niska
Crkvina
umjerena
Čempresi
umjerena
Jasen
umjerena
Breza
visoka
Hrast
umjerena
Topola
niska
Trave
niska
Besplatni newsletter

Svakodnevno biramo najzanimljivije za vas i šaljemo. Prijavite se!

Zdravlje online

Pred vama se nalaze interaktivni internetski alati koji vam pomažu u raznim problemima. Korištenje alata iznimno je jednostavno, a dobivene rezultate možete po želji otisnuti na printeru.
pomaže vam okvirno odrediti plodne dane kada je moguće ostvariti trudnoću ili razdoblje tijekom mjeseca u kojem možete imati spolne odnose bez opasnosti od trudnoće.
iz tjedna u tjedan uz ilustracije prati razvoj vaše bebe, od samoga začeća do posljednjih tjedana trudnoće i njezinog dolaska na svijet.
je metoda izračuna uhranjenosti. Izračunava se vrlo jednostavno, a temelji se na odnosu tjelesne težine i visine osobe. Pomaže u procjeni zdravstvenih rizika.
izračunava potreban dnevni energijski unos. Najčešće energijske potrebe pojedinca u svakodnevnom radu kreću se od 1100 kcal do 2700 kcal.
Pravilno uravnoteženu dijabetičku dijetu većina ljudi može primijeniti za unapređenje svog zdravlje. Odaberite odgovarajući jelovnik.
mišićno-koštanog sustava slikovni je prikaz osnovne anatomske strukture zglobova, olakšat će vam razumijevanje najčešćih ozljeda i oštećenja.
i posebno odabrane vježbe istezanja prikladne su za svaku životnu dob. Svakodnevnim pravilnim istezanjem činite dobro svome tijelu i doprinosite kvaliteti svoga života.
donose početak, trajanje i kraj polinacije pojedinih biljnih vrsta. Osnovna svrha kalendara je informiranje i prognoziranje pojedinih sezonskih inhalacijskih alergena.
daje vrlo korisne bioprognostičke podatke koji omogućuju alergičnim bolesnicima planiranje dnevnih aktivnosti i odgovarajućih preventivnih postupaka.