nema mjerenja
Borovi
niska
Maslina
umjerena
Hrast
niska
Trave
umjerena
Trputac
niska
Crkvina
umjerena
Drveće
visoka
Trave
visoka
Korovi
niska
Drveće
visoka
Trave
visoka
Korovi
niska
nema mjerenja
nema mjerenja
Lipa
niska
Borovi
niska
Trave
visoka
Koprive
niska
Drveće
umjerena
Trave
visoka
Korovi
umjerena
Borovi
umjerena
Čempresi
niska
Hrast
umjerena
Trave
umjerena
Loboda
niska
Crkvina
umjerena
Drveće
umjerena
Trave
umjerena
Korovi
umjerena
Drveće
umjerena
Trave
umjerena
Korovi
umjerena
Drveće
visoka
Trave
visoka
Korovi
niska
Drveće
visoka
Trave
visoka
Korovi
niska
Hrast crnika
umjerena
Maslina
visoka
Trave
visoka
Trputac
niska
Crkvina
visoka
Drveće
umjerena
Trave
visoka
Korovi
niska
Borovi
visoka
Hrast
niska
Trave
visoka
Kiselica
niska
Koprive
umjerena
Borovi
umjerena
Hrast crnika
visoka
Maslina
visoka
Trave
visoka
Crkvina
visoka
Hrast
niska
Borovi
umjerena
Trave
visoka
Koprive
niska
Trputac
niska
Kiselica
niska
Besplatni newsletter

Svakodnevno biramo najzanimljivije za vas i šaljemo. Prijavite se!

Zdravlje online

Pred vama se nalaze interaktivni internetski alati koji vam pomažu u raznim problemima. Korištenje alata iznimno je jednostavno, a dobivene rezultate možete po želji otisnuti na printeru.
pomaže vam okvirno odrediti plodne dane kada je moguće ostvariti trudnoću ili razdoblje tijekom mjeseca u kojem možete imati spolne odnose bez opasnosti od trudnoće.
iz tjedna u tjedan uz ilustracije prati razvoj vaše bebe, od samoga začeća do posljednjih tjedana trudnoće i njezinog dolaska na svijet.
je metoda izračuna uhranjenosti. Izračunava se vrlo jednostavno, a temelji se na odnosu tjelesne težine i visine osobe. Pomaže u procjeni zdravstvenih rizika.
izračunava potreban dnevni energijski unos. Najčešće energijske potrebe pojedinca u svakodnevnom radu kreću se od 1100 kcal do 2700 kcal.
Pravilno uravnoteženu dijabetičku dijetu većina ljudi može primijeniti za unapređenje svog zdravlje. Odaberite odgovarajući jelovnik.
mišićno-koštanog sustava slikovni je prikaz osnovne anatomske strukture zglobova, olakšat će vam razumijevanje najčešćih ozljeda i oštećenja.
i posebno odabrane vježbe istezanja prikladne su za svaku životnu dob. Svakodnevnim pravilnim istezanjem činite dobro svome tijelu i doprinosite kvaliteti svoga života.
donose početak, trajanje i kraj polinacije pojedinih biljnih vrsta. Osnovna svrha kalendara je informiranje i prognoziranje pojedinih sezonskih inhalacijskih alergena.
daje vrlo korisne bioprognostičke podatke koji omogućuju alergičnim bolesnicima planiranje dnevnih aktivnosti i odgovarajućih preventivnih postupaka.