Studija o prevenciji Alzheimerove bolesti
 
tekst:   
 
13.08.2009.
 
Pridržavanje mediteranskog načina prehrane i redovite tjelesne aktivnosti može znatno smanjiti izglede za razvoj Alzheimerove bolesti, objavili su istraživači s Columbia University u New Yorku.

Mediteranska prehrana se temelji na voću, povrću, mahunarkama i zdravim masnoćama, piše Journal of the American Medical Association.

Rezultati nove studije su utemeljeni na 14-godišnjem praćenju 1880 osoba prosječne dobi 77 godina.

Pokazalo se kako osobe koje se u najvećoj mjeri pridržavaju mediteranske prehrane i preporuka glede tjelesne aktivnosti imaju u prosjeku 60% manji rizik za pojavu Alzheimerovu bolest.

Procjenjuje se kako u SAD od Alzheimerove bolesti pati 5,3 milijuna ljudi, te da će se ova brojka do 2050. godine povećati na 16 milijuna.

Reuters

možda vas zanima
Studija o prevenciji Alzheimerove bolesti
Terapija antitijelima za Alzheimerovu bolest?
Mediteranska prehrana za duži život
Mediteranska prehrana je najbolja za srce