Studija: Mesne prerađevine povezane s rakom jajnika
 
tekst:   
 
22.04.2010.
 
Istraživanje australskih znanstvenika je pokazalo kako je česta konzumacija mesnih prerađevina poput salama ili hot-dogova povezana s većim rizikom obolijevanja od raka jajnika.

Nasuprot tome, najmanji izgledi za ovaj oblik karcinoma su zabilježeni kod žena koje su najčešće jele ribu, kažu istraživači s Queensland Institute of Medical Research.

American Journal of Clinical Nutrition piše i kako u novom istraživanju nije utvrđena povezanost unosa crvenog mesa i rizika za rak jajnika, dok je česta konzumacija mesa peradi dovodila do blagog smanjenja izgleda za razvoj ove bolesti.

U studiji su analizirani podaci prikupljeni od 2000 žena s rakom jajnika i 2200 zdravih ispitanica.

Konzumacija mesnih prerađevina najmanje 4 puta tjedno je dovodila do 18%-tnog povećanja rizika obolijevanja.


Reuters

možda vas zanima
Nova nada za tretiranje raka jajnika
Prehrana i izgledi za preživljavanje raka jajnika
Napredak u otkrivanju raka jajnika
Hormonska nadomjesna terapija i rak jajnika
Prehrana može smanjiti rizik za rak jajnika