Tablete vitamina D smanjuju rizik za rak dojke
 
tekst:   
 
01.05.2010.
 
Novo istraživanje provedeno u Kanadi sugerira kako uzimanje vitamina D u tabletama može smanjiti izglede za obolijevanja od raka dojke.

American Journal of Clinical Nutrition je objavio podatke prikupljene od 3101 žene oboljele od raka dojke i 3471 zdrave ispitanice koji pokazuju da unos vitamina D putem hrane nije povezan s manjim rizikom za rak dojke.

Neke ranije studije su već ukazale na zaštitnu ulogu vitamina D glede drugih oblika karcinoma.

Prema novim rezultatima, dnevni unos od najmanje 400 međunarodnih jedinica vitamina D putem tableta je bio povezan s prosječno 24% manjim izgledima za razvoj raka dojke.


Reuters

možda vas zanima
Vitaminom D protiv gripe i napadaja astme
Vitamin D ključan za funkciju imunološkog sustava
Vitamin D štiti od multiple skleroze
Opasnosti koje prate manjak vitamina D