Alkohol može ublažiti reumatoidni artritis
 
 printaj stranicu  pošalji link...  tekst:   
 
29.07.2010.
 
Konzumacija alkohola dovodi do ublažavanja simptoma reumatoidnog artritisa i smanjenja intenziteta bolesti, objavili su britanski znanstvenici s University of Sheffield.

Nakon studije u kojoj su sudjelovale 873 osobe s reumatoidnim artritisom i 1004 zdrava ispitanika iz kontrolne skupine se pokazalo kako je konzumacija alkohola povezana sa smanjenjem bolova i oštećenja u zglobovima.

Analiza krvi je pokazala i kako je češće pijenje alkoholnih pića dovodila do smanjenja prisutnosti markera za upalne procese u organizmu.

Ipak, po riječima istraživača, ove rezultate ne treba shvatiti kao zeleno svjetlo za češće pijenje alkohola.

Znanstvenici dodaju kako je ovakav učinak alkoholnih pića na reumatoidni artritis moguće objasniti činjenicom da alkohol onemogućuje normalnu funkciju imunološkog sustava te tako pomaže osobama s ovom bolešću.

Ranije studije su već pokazale kako česta konzumacija alkohola može smanjiti izglede da će se reumatoidni artritis uopće pojaviti.


BBC

možda vas zanima
Konzumacija čaja povezana s reumatoidnim artritisom
Trudnoća smanjuje rizik za reumatoidni artritis
Umjerena konzumacija alkohola može usporiti reumatoidni artritis
Reumatoidni artitis povećava rizik za komplikacije u trudnoći
Test za predviđanje reumatoidnog artritisa