Alkohol povećava rizik za neke oblike raka dojke
 
tekst:   
 
25.08.2010.
 
Novi nalazi pokazuju kako žene koje svakodnevno konzumiraju najmanje jednu jedinicu nekog alkoholnog pića imaju veći rizik obolijevanja od raka dojke povezanog s djelovanjem hormona estrogena i progesterona.

Rezultati američkih znanstvenika s Duke University sugeriraju i kako je unos alkohola povezan s većim izgledima za razvoj neinvazivnih karcinoma dojke.

U studiji koju je objavio Journal of the National Cancer Institute je sudjelovalo oko 88000 žena koje su prošle menopauzu.

Istraživači dodaju kako je kod ispitanica koje su pile veće količine alkohola zabilježeno dodatno povećanje rizika obolijevanja.


Yahoo

možda vas zanima
Mediteranska prehrana smanjuje rizik za rak dojke
Protein ključan za razvoj raka dojke
Riblje ulje povezano s manjim rizikom za rak dojke
Geni i životni stil su međusobno neovisni faktori rizika za rak dojke
Nada za cjepivo protiv raka dojke