Dojenje povezano s manjim rizikom za hipertenziju
 
tekst:   
 
07.11.2011.
 
Rezultati nove studije ukazuju na manji rizik za povišeni krvni tlak kod žena koje su dojile, piše American Journal of Epidemiology.

Brojna ranija istraživanja su pokazala kako dojenje ima pozitivan utjecaj na zdravlje beba.

Uz to, dojenje je povezivano s manjim izgledima za dijabetes, povišenu koncentraciju kolesterola u krvi te bolesti srca kod majki.

Novi rezultati američkih znanstvenika s University of North Carolina se temelje na 14-godišnjem praćenju zdravlja gotovo 56000 žena koje su rodile najmanje jedno dijete.

U prosjeku su ispitanice koje nisu dojile imale 22% veći rizik za povišeni krvni tlak u odnosu na sudionice istraživanja koje su dojile najmanje 6 mjeseci.

Rizik za hipertenziju je bio još manji kod žena koje su dojile godinu dana.

Istraživači procjenjuju kako se 12% slučajeva povišenog krvnog tlaka kod žena s djecom u SAD može povezati s nedovoljnim trajanjem dojenja.

Yahoo

možda vas zanima
Dojena djeca uspješnija na testiranjima
Manji rizik za astmu kod dojene djece
Dojena djeca imaju bolji uspjeh u školi
Tajvan: Zakon o dojenju na javnom mjestu
Dojenje ne utječe na trajanje sna majki