Genetski "prekidač" za pretilost

Objavljeno 23.08.2015.

Yahoo News

Američki znanstvenici su identificirali genetski "prekidač" zbog kojeg su neke osobe sklonije nakupljanju suvišnih kilograma.
Genetski "prekidač" za pretilost

Rezultati istraživanja provedenog na Harvardu i Massachusetts Institute of Technology (MIT) sugeriraju kako je uz pomoć genetskih manipulacija moguće dovesti do reduciranja prevelike tjelesne mase.

New England Journal of Medicine piše kako je ključna uloga dijela genoma po imenu FTO u pohranjivanju masnog tkiva, procesu koji se odvija neovisno o mozgu.

Najvažnijima su se pokazali geni IRX3 i IRX5 čija je povećana ekspresija bila povezana s povećanjem količine pohranjenog masnog tkiva.

Korištenjem tehnologije koja omogućuje izmjene DNK znanstvenici su uspjeli inhibirati ovaj proces, što je rezultiralo znatnim ubrzavanjem metabolizma laboratorijskih životinja i gubitkom suvišnih kilograma bez promjena u prehrani ili učestalosti tjelesne aktivnosti.