nema mjerenja
nema mjerenja
Brijest
niska
Čempresi
umjerena
Jasen
niska
nema mjerenja
Drveće
umjerena
Trave
nema peludi
Korovi
nema peludi
Drveće
niska
Trave
nema peludi
Korovi
nema peludi
nema mjerenja
nema mjerenja
Joha
niska
Topola
niska
Čempresi
visoka
Jasen
niska
Drveće
niska
Trave
nema peludi
Korovi
nema peludi
Drveće
umjerena
Trave
nema peludi
Korovi
nema peludi
Joha
niska
Topola
niska
Čempresi
niska
Vrba
niska
Lijeska
niska
Drveće
umjerena
Trave
nema peludi
Korovi
nema peludi
Drveće
umjerena
Trave
nema peludi
Korovi
nema peludi
Drveće
umjerena
Trave
nema peludi
Korovi
nema peludi
nema mjerenja
Brijest
niska
Čempresi
visoka
Grab
niska
Drveće
niska
Trave
nema peludi
Korovi
nema peludi
Joha
niska
nema mjerenja
Lijeska
niska
Joha
umjerena
Jasen
niska
Topola
niska
Besplatni newsletter

Svakodnevno biramo najzanimljivije za vas i šaljemo. Prijavite se!

Treća dob

Savjeti za zaštitu od hladnoće

Objavljeno 06.12.2017.

Hrvatski zavod za javno zdravstvo

Hladnoća može nepovoljno utjecati na zdravlje i prouzročiti smrzotine koje prvo zahvaćaju nos, uške i prste.
Savjeti za zaštitu od hladnoće

Pravilnim postupanjem i pripremom se mogu spriječiti ili bitno umanjiti posljedice koje te vremenske pojave mogu prouzročiti.

Starijima, ali i svim srčanim bolesnicima te oboljelima od plućnih bolesti preporučuje se da ne izlaze u ranojutarnjim i noćnim satima kad su temperature vrlo niske. Vanjski sloj odjeće mora biti nepropusan za vjetar i vlagu. Najbolje je nositi odjeću od vune, polipropilena i svile koji zadržavaju više topline od pamuka.

Ako već morate izaći, a temperature su niske, zaštitite glavu kapom, ruke rukavicama te prekrijte usta šalom kako biste spriječili izravno udisanje hladnog zraka. Važno je da je obuća topla i komotna, bez visokih peta. Visoka peta umara, kao i potpuno niska obuća.

Ako dugo boravite na otvorenom i izloženi ste hladnoći te se pojavi drhtavica, to je znak da se hitno trebate vratiti u zatvoreni prostor. Također, treba izbjegavati sve aktivnosti koje mogu uzrokovati umaranje i ubrzano disanje na niskim temperaturama.

Liječnici upozoravaju da se pri uzimanju tekućine osobito preporučuju topli napici te da se izbjegavaju alkohol i kofein. Također, starije osobe s vremenom gube mogućnost osjeta promjena temperatura, pa im se osim praćenja vremenske prognoze preporučuje i da imaju termostat u kući.

Starije osobe su sklone oticanju nogu i zimi trebaju paziti na elemente koji im pogoršavaju teškoće. Nužno je izbjegavati dugo stajanje i sjedenje. U hladnim mjesecima često treba biti u kontaktu sa starijom osobom koja mora uvijek uza sebe imati osobne podatke, ime i prezime, adresu stanovanja i broj telefona.

Za jakih hladnoća povećava se broj ljudi koji se javljaju liječnicima s navedenim problemima.

Sve vijesti vezane uz ovu temu pronađite ovdje
(1)
1.0 od 5

Brzi priručnik bolesti

Odaberite grupu bolesti ili pretražite po ključnoj riječi

Priručnik bolesti sastavljen je kako biste se brzo informirali o bolesti koja vas zanima. Određene bolesti posebno su obrađene u okviru skupine na Mapi tijela kojoj pripadaju te ih svakako potražite.

vezani članci

Test erektilne funkcije

Ispunite upitnik procjene erektilne funkcije. Test erektilne funkcije Kvaliteta spolnog života jedan je od najvažnijih segmenata kvalitete života muškarca.

IPSS UPITNIK

Ispunite upitnik procjene tegoba mokrenja. IPSS UPITNIK Poremećeno mokrenje često vezuje uz sebe i poremećaje kontinencije te seksualnih funkcija.