Obiteljskim obrocima protiv pretilosti kod djece
 
tekst:   
 
03.05.2011.
 
Djeca koja češće objeduju s ostatkom obitelji imaju manji rizik za preveliku tjelesnu masu, pokazalo je novo istraživanje provedeno u SAD.

Znanstvenici s University of Illinois su u časopisu Pediatrics objavili kako djeca koja s roditeljima objeduju najmanje 3 puta tjedno imaju prosječno 12% manje izglede za višak kilograma.

Ta su djeca konzumirala i 20% manje tzv. brze hrane te 24% više povrća od ostalih vršnjaka koji su s članovima obitelji objedovali manje od 3 puta tjedno.

Kod djece koja su češće jela zajedno s roditeljima je uočen i 35% manji rizik za preskakanje obroka ili prejedanje.

Udio pretile djece u SAD se u posljednjih 30 godina više nego utrostručio te sada iznosi gotovo 20%.

Rezultati novog istraživanja se temelje na podacima za 183000 djece u dobi od 2 do 17 godina.

 

Reuters

možda vas zanima
Obiteljski obroci za kontrolu tjelesne mase djece