Manjak vitamina D kod pretile djece s dijabetesom tipa 2
 
tekst:   
 
19.12.2011.
 
Niska koncentracija vitamina D u krvi je znatno češća kod pretile djece nego kod djece normalne tjelesne mase, objavili su znanstvenici s University of Texas.

Manjak vitamina D je bio povezan i s prisutnošću rezistencije na inzulin, važnog faktora rizika za dijabetes tipa 2.

Journal of Clinical Endocrinology & Metabolism je objavio nalaze studije u kojoj je sudjelovalo 411 pretile djece i 87 djece s idealnom tjelesnom masom.

Znanstvenici vjeruju kako su njihovi rezultati potvrda važnosti uloge pomanjkanja vitamina D u razvoju dijabetesa tipa 2.

U sljedećoj fazi istraživanja će biti provjereno može li povećanje koncentracije vitamina D u krvi pomoći djeci s rezistencijom na inzulin.

Ranija istraživanja su manjak vitamina D povezivala s većim rizikom za bolesti srca i krvnih žila.

HealthDay

možda vas zanima
Gen povezuje vitamin D i multiplu sklerozu
Manjak vitamina D povezan s većim rizikom za smrt
Manjak vitamina D povezan s rizikom za srce
Osobama svijetlijeg tena treba više vitamina D
Vitamin D smanjuje rizik za rak debelog crijeva