Kalcij za duži život
 
 printaj stranicu  pošalji link...  tekst:   
 
14.03.2010.
 
Povećanje unosa kalcija putem prehrane je povezano s dužim trajanjem života, sugerira istraživanje čije je rezultate objavio American Journal of Epidemiology.

Švedski znanstvenici s Karolinska Institutet u Stockholmu su utvrdili kako osobe koje su konzumirale najviše kalcija u odnosu na ostale sudionike istraživanja imaju prosječno 25% manji rizik za smrt u sljedećih 10 godina.

U studiji je sudjelovalo više od 23000 muškaraca starih između 45 i 79 godina koji su kalcij unosili isključivo putem hrane.

Povećani unos kalcija (gotovo 2000 miligrama dnevno) je u najvećoj mjeri bio povezan s manjim rizikom za smrt od bolesti srca.

Istraživači vjeruju kako je kalcij povezan sa snižavanjem krvnog tlaka te smanjivanjem koncentracije kolesterola i šećera u krvi.

Glavni prehrambeni izvori kalcija su mlijeko i mliječni proizvodi te proizvodi od žitarica.


Yahoo