Nije bitno odakle kalorije, važno je da ih je manje
Ljudi koji žele izgubiti na tjelesnoj masi zaklinju se u razne precizne režime prehrane koji im određuju točne omjere masnoća, ugljikohidrata i bjelančevina, ali čini se da je u mršavljenju ...
Prženo na maslinovu ulju zdravo je za srce
Pržena hrana možda i nije tako nezdrava ako je pržite na maslinovu ili suncokretovu ulju, objavili su španjolski znanstvenici.
Sklonost prema masnoj hrani je u genima?
Varijacije gena po imenu CD36 su povezane sa stupnjem sklonosti prema hrani s visokim udjelom masti, vjeruju američki znanstvenici s Washington University.
Prehranom bogatom magnezijem protiv moždanog udara
Osobe koje jedu hranu bogatu magnezijem poput zelenog lisnatog povrća, orašastih plodova i grahorica imaju manje moždanih udara, pokazalo je međunarodno istraživanje koje je obuhvatilo četvrt ...
Najmanji porast tjelesne mase uz 6 manjih obroka dnevno
Djevojčice koje su tijekom 10 godina dnevno jele 6 manjih obroka manje su dobijale na tjelesnoj masi i na opsegu struka od onih koje su jele samo 3 puta dnevno, pokazalo je američko istraživanje.