Vitamin E smanjuje rizik za Alzheimerovu bolest
 
tekst:   
 
09.07.2010.
 
Istraživanje švedskih znanstvenika je pokazalo kako osobama starije životne dobi s višom koncentracijom vitamina E u krvi prijeti manji rizik obolijevanja od Alzheimerove bolesti.

U šestogodišnjoj studiji čije je rezultate objavio Journal of Alzheimer's disease je sudjelovalo 232 ispitanika starijih od 80 godina.

70% slučajeva demencije se javlja kod osoba starijih od 75 godina, pa istraživači vjeruju da dodatni unos vitamina E može u znatnoj mjeri pomoći u prevenciji slabljenja kognitivnih sposobnosti u starijoj dobi.

Dobri izvori vitamina E su špinat, bademi, jaja, lješnjaci, mlijeko, sjemenke i proizvodi od integralnog zrna.


Science Daily

možda vas zanima
Protein iz krvi povezan s Alzheimerovom bolešću
Umjerena konzumacija alkohola štiti od Alzheimerove bolesti
Otkriven novi potencijalni uzrok Alzheimerove bolesti
Vitamin E štiti pluća
"Pivski trbuh" povezan s Alzheimerovom bolešću