Obiteljski obroci za kontrolu tjelesne mase djece
 
tekst:   
 
12.07.2010.
 
Djeca koja redovito sudjeluju u obrocima s cijelom obitelji imaju manje izglede za prikupljanje suvišnih kilograma, piše Journal of Pediatrics.

U istraživanju grčkih znanstvenika je sudjelovalo 1138 djece u dobi od 9 do 13 godina.

Pokazalo se kako najmanje izglede za pretilost imaju djeca koja najveći broj obroka konzumiraju zajedno s ostatkom obitelji, posebno ako je njihova prehrana imala visoki udio povrća i tzv. kuhanih obroka.

Uz indeks tjelesne mase koji je bio u idealnim okvirima, ta su djeca imala i manji opseg struka te manji udio masnog tkiva u organizmu, dodaju istraživači s atenskog sveučilišta Harokopio.


Reuters