Riblje ulje povezano s manjim rizikom za rak dojke
 
tekst:   
 
12.07.2010.
 
Nalazi istraživanja provedenog u SAD sugeriraju kako riblje ulje uz pozitivan učinak na bolesti srca, artritis i depresiju može smanjiti i izglede za obolijevanje od raka dojke.

U studiji provedenoj u Fred Hutchinson Cancer Research Centeru u Seattleu su sudjelovale ispitanice u dobi između 50 i 76 godina.

Pokazalo se kako su žene koje su uzimale tablete s koncentriranim omega-3 masnim kiselinama imale prosječno 32% manji rizik obolijevanja od nekih tipova raka dojke.

Istraživači napominju kako su pri izračunu rizika u obzir uzeli čimbenike poput dobi, obiteljske povijesti raka dojke i korištenja hormonske nadomjesne terapije.

Po njihovom mišljenju, dobivene rezultate je moguće objasniti učinkom ovakvih nezasićenih masnih kiselina na smanjenje upalnih procesa povezanih s razvojem karcinoma.

Nalazi studije provedene uz sudjelovanje 35000 ispitanica su objavljeni u časopisu Cancer Epidemiology, Biomarkers & Prevention.


CNN

možda vas zanima
Omega-3 masne kiseline smanjuju rizik za rak debelog crijeva
Utjecaj omega-3 masnih kiselina na rak debelog crijeva
Omega-3 masne kiseline za bolje raspoloženje