Istraživanje: Folna kiselina za bolje ocjene u školi
 
tekst:   
 
12.07.2011.
 
Švedski tinejdžeri koji su konzumirali veće količine folne kiseline su imali bolje ocjene u školi, objavio je časopis Pediatrics.

Folna kiselina ili vitamin B9 je važan čimbenik za sintezu DNK i konverziju nekih aminokiselina, a njezin nedostatak može dovesti do anemije.

Uz zeleno lisnato povrće, dobar izvor folne kiseline su i mahunarke.

U studiji istraživača iz Sveučilišne bolnice u Oerebrou je sudjelovalo 386 ispitanika u dobi od 15 godina.

Uočeno je kako postoji jasna povezanost između većeg unosa folne kiseline kroz prehranu i boljeg uspjeha u školi čak i nakon što su znanstvenici u obzir uzeli ostale čimbenike koji mogu utjecati na ocjene.

 

Yahoo

možda vas zanima
Uloga folne kiseline i željeza u razvoju fetusa
Folna kiselina u prevenciji preranih poroda