Proteini i vlakna za doručak olakšavaju kontrolu apetita
 
tekst:   
 
11.08.2011.
 
Unos proteina i vlakana tijekom doručka dovodi do produženja osjećaja sitosti, pokazalo je istraživanje američkih znanstvenika s University of Missouri.

Istraživači dodaju kako su ovakvi rezultati potvrda važnosti doručka, pogotovo kod djece školske dobi i osoba koje pokušavaju kontrolirati tjelesnu masu.

U studiji su korištene i snimke mozga tinejdžera dobivene uređajem za magnetsku rezonancu koje su pokazale kako je unos proteina za doručak bio povezan sa smanjenjem motivacije i potrebe za hranom u ostatku dana.

Ranije provedena istraživanja su ukazala na bolje rezultate testiranja kognitivnih sposobnosti i sposobnosti održavanja koncentracije kod djece koja su doručkovala.

Prema dostupnim podacima, 30-60% djece u SAD ne doručkuje.

Istraživači dodaju kako bi doručak trebao sadržavati 300-350 kalorija.

USA Today

možda vas zanima
Stručnjaci protiv obilnog doručka
Američki znanstvenici preporučuju masnu hranu za doručak